Naročilo je tukaj, kaj pa zdaj? Vse se začne in konča pri naročniku. Res je, da imamo oblikovalci ogromno domišljije in se nam ob naročilu za
oblikovanje v glavi poraja veliko idej, nikoli ne smemo pozabiti kaj želi naročnik. Nekateri naročniki imajo precej jasne ideje kaj želijo, drugi manj, spet tretji tavajo v temi. Pot do končnega oblikovalskega izdelka pa ni odvisna od stopnje ideje naročnika, ampak od tega kako jasno je bila izražena oblikovalcu. Kar precej si bomo olajšali delo, če bomo z naročnikom komunicirali pred in med nastankom grafike.
Pred kratkim smo v podjetju dobili naročilo izdelave
logotipa za apartma, ki se nahaja v bližini znanega slovenskega jezera in želja stranke je bila, da logotip vsebuje obliko čolna.
Prvi korak
Hm, čoln… ok. Poznamo ogromno oblik čolnov, zato smo se odločili za bolj poenostavljeno verzijo. Naredili smo variacije v različnih postavitvah in tipografijah, vendar stranki logotip ni bil všeč. V nadaljnji komunikaciji smo prišli do informacije, da v njihovih krajih že stoletja uporabljajo zelo specifičen tip čolna, ki je po izgledu precej drugačen od običajnih čolnov zaradi njegove dolžine. Zelo koristna informacija.
Drugi korak
Sledila je popolna sprememba pristopa, z mnogimi dodatnimi vprašanji, kot so: kako postaviti čoln, od spredaj, zadaj, z strani ali kako drugače? Po analizi fotografij je postalo jasno. Čoln je zelo dolg in najbolje bo, da bo prikazan iz strani. Nadgradnja logotipa je bila uspešna, edina želja naročnika je bila drugačna postavitev čolnarja.
Tretji korak
Pika na i je bila samo še sprememba čolnarjevega klobuka. Tudi ta detajl je specifičen za ta kraj in ko smo »popravili« klobuk je bila celotna ideja z izbiro tipografije sprejeta.